Nekad jalle | Beslut Överklagan [ SHABBE ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jalle

Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Ditt discord namn: jalle1173

Ditt Hex-ID: 1100001460d4191

Vad för typ av beslut gäller det? 14 dagars ban och alla indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? Shabbe

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag satt kvar i bilen sen hoppa en av grabbarna in och såg mig. Så dom riktade och jag skulle hoppa ut och hålla upp händerna. Men då hade jag råka ha uppe mitt vapen. När jag hoppa ut ur bilen så tog min karaktär upp den utan att det va med mening. Sen så döda dom mig vilket jag förstår, sen när jag låg död så kom en bil och plocka upp mig utan att jag viste vem det var. Då skrev jag i ooc att dom skulle köra mig till sjukan. Och det är meta gaming vilket jag också förstår. Jag vill också säga att jag är ny med krim rp och är rädd att göra misstag.

Hur är beslutet felaktigt? Jag och min vän blev jagade av Yakuza i typ 10 min. Sen valde min vän att hoppa ut och skjuta mot dom. Då satt jag kvar och viste inte vad jag skulle göra. Sen så hoppa en av grabbarna in i bilen och såg att jag satt där så dom börja rikta och jag tänkte självfallet hoppa ur och ta upp händerna. Men då hade jag haft uppe min Militär Karbin i bilen så när jag hoppa ur så togs den upp utan att jag ville det. Det är inte en felaktig ban jag ångrar bara att jag skrev ooc och att det va mitt fel att råka ha vapnet uppe.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: file:///C:/Users/hjalm/Downloads/Moments-Desktop-clip-from-Feb-23-2025.mp4 (kopiera och sätt in i Google så kommer videon)

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka