Nekad jalle | Beslut Överklagan (asregrd)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jalle

Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Ditt discord namn: jalle1173

Ditt Hex-ID: 1100001460d4191

Vad för typ av beslut gäller det? 8 dagars ban och indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? asregrd

Varför tror du själv att beslutet togs? För jag och mina vänner blev jagade av ett gäng och då stanna han som körde och snacka med det andra gänget. Sen så hoppa föraren i min bil ut och börja skjuta mot den andra bilen. Sen så hoppar åkte bilen han skjöt mot iväg en bit och hoppa ut och fick föraren i huvudet. Då börja bilen köra av sig själv in i väggen flera gånger tillslut så gick den sönder då tryckte jag F för att hoppa ut men sidan jag satt på var mot en vägg så då börja gubben och byta sida och sen hoppa ut. Då hade dom redan hunnit komma nära min bil. Sen så råka jag rikta och de gjorde själva grejen till fear rp.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att den är lite felaktig för att jag kan ju inte liksom avbryta att gubben hoppar ut. Men så råka jag ju rikta och det var bara en reaktion. Men jag ber om ursäkt att jag riktade och väntar på att få kunna spela igen :)

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: asregrd har ett klipp i pm

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka