Nekad jallamannen | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jallamannen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Larsson

Vad är ditt discord namn? fortnitekitten123

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Naturligtvis, här är en mer detaljerad utveckling av karaktärens beskrivning:

Jag är Ove Sundberg, en individ med en stark arbetsmoral och en benägenhet att prata. Min dag inleds med en strukturerad morgonrutin där jag stiger upp tidigt för att bege mig till jobbet redan vid 06:30. Denna vana vittnar inte bara om min disciplin och engagemang gentemot arbete utan också om min strävan att maximera dagen.

Min uppväxt har varit präglad av en stabil miljö där mat alltid fanns på bordet. Denna trygghet har gett mig en grundläggande stabilitet och en överflödande glädje som jag tar med mig in i min vardag. Trots den tunga förlusten av mina föräldrar vid en tidig ålder, har jag utvecklat en förbluffande psykologisk resiliens som tillåter mig att nästan alltid behålla en positiv inställning till livet.

Min bestämdhet och kämparanda avspeglas i min känsla för rättvisa och min förmåga att förhandla och pruta på varor. Jag erkänner att det finns tillfällen när prutningen inte går som önskat och jag känner mig smått ilsken, men det är en mänsklig reaktion som sällan överskuggar det övergripande positiva intrycket jag ger.

Mitt engagemang i sport, särskilt tennis och bowling, går utöver bara fysisk aktivitet. Det representerar en passion för en aktiv livsstil och en omsorg om min fysiska hälsa. Smeknamnet "ovster" ger en personlig touch till min karaktär och blir en symbol för min öppenhet och sociala naturen. Mina nära och kära får förmodligen njuta av min pratglädje och positiva energi som jag delar i mitt sociala nätverk.

Min kärlek till språket och ordförrådet är resultatet av långvarig läsning och noggranna studier. Jag har alltid strävat efter att förbättra min kommunikativa förmåga och min förmåga att uttrycka mig tydligt.

Det här är bara en översikt av min personlighet och mina intressen. Om det finns fler aspekter av mitt liv eller andra intressen jag vill dela, är jag mer än redo att fortsätta denna utforskning av min unika personlighet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag står redo att leverera en engagerande och kreativ rollspelupplevelse, med fokus inte bara på min egen berättelse utan också på att berika andras. Jag strävar efter variation och ser inte nödvändigtvis vinst som det primära målet i varje scenario. Mitt engagemang i rollspel är seriöst och jag värdesätter djupet i berättelsen, undvikande av onödig banalitet. Flexibilitet är nyckeln; jag är öppen för både segrar och förluster, med medvetenheten om att roligt inte alltid är kopplat till att vinna. Vidare är jag angelägen om att integrera sociala aspekter i rollspelandet för att utveckla min karaktär och förbättra min övergripande upplevelse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha det kul och inte bara tämka på vinsten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag jag har läst igenom dom 3 gånger några exempel är Respekt Att man alltid ska ha respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. rasism och nazism man ska inte utrycka sig rasistisk eller nazistisk och undvika diskriminering av kön, religion och etnicitet. smutskastning att man inte ska smutskasta andra medlemmar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag jag har nämligen spelat rp på andra servrar tidigare.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det har jag inte ni har allting ni måste veta om mig här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka