Nekad jallamannen | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jallamannen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Larsson

Vad är ditt discord namn? fortnitekitten123

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Jag är Ove Sundberg, en individ med en stark arbetsmoral och en benägenhet att prata. Jag följer en strukturerad morgonrutin, där jag stiger upp tidigt och beger mig till jobbet vid 06:30, vilket vittnar om disciplin och engagemang. Trots min självdöpta snålhet är jag tydligt passionerad både när det gäller arbete och social interaktion.

Min uppväxt, där jag alltid hade mat på bordet, har präglat mig på ett sätt som återspeglas i min stabilitet och glädje. Sorg över mina föräldrars bortgång vid 45 års ålder har definitivt lämnat avtryck, men min förmåga att vara nästan alltid glad vittnar om en stark psykologisk resiliens.

Min känsla för rättvisa och min förmåga att pruta på varor visar på en viss bestämdhet och kämparanda. Att vara smått ilsken när prutningen inte går som önskat är en mänsklig reaktion som, i det stora hela, inte skymmer det övergripande positiva intrycket jag ger.

Mitt engagemang i sport, särskilt tennis och bowling, indikerar en aktiv livsstil och en passion för fysisk hälsa. Mitt smeknamn "ovster" ger en personlig touch till min karaktär, och det är tydligt att mitt sociala nätverk förmodligen får glädje av min pratglädje och positiva energi. Jag är även väldigt ord kunnig då jag har läst och studerat ord en längre tid.

Om det finns fler aspekter av mitt liv eller fler intressen jag vill dela, är jag mer än beredd att fortsätta denna utforskning av min unika personlighet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag står redo att leverera en engagerande och kreativ rollspelupplevelse, med fokus inte bara på min egen berättelse utan också på att berika andras. Jag strävar efter variation och ser inte nödvändigtvis vinst som det primära målet i varje scenario. Mitt engagemang i rollspel är seriöst och jag värdesätter djupet i berättelsen, undvikande av onödig banalitet. Flexibilitet är nyckeln; jag är öppen för både segrar och förluster, med medvetenheten om att roligt inte alltid är kopplat till att vinna. Vidare är jag angelägen om att integrera sociala aspekter i rollspelandet för att utveckla min karaktär och förbättra min övergripande upplevelse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha det kul och inte bara tämka på vinsten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag jag har läst igenom dom 3 gånger några exempel är Respekt Att man alltid ska ha respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. rasism och nazism man ska inte utrycka sig rasistisk eller nazistisk och undvika diskriminering av kön, religion och etnicitet. smutskastning att man inte ska smutskasta andra medlemmar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag jag har nämligen spelat rp på andra servrar tidigare.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det har jag inte ni har allting ni måste veta om mig här.

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka