Accepterad jallaaaajiiiiäppppppboyyy | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
376
Reaction score
55
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198994873921/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Jallajiiääpp

Vad är din discord tagg? Jallajiiääpp#2233

Vem var det som bannade dig? benim

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combat log

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? felaktig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med i LC vid gänghuset och vi skojade och slog varandra runt lite med varandra i gänget och sen tog dem ut mig från gänget och dödar mig och benim sitter och säger ´´ aa du combat logga´´ vilket jag inte gjorde mitt internet funkade inte längre. mitt internet dog bara från ingenstans


Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig och jag är största busungen om jag ljuger.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg alla men kommer säga dem jag minns.1) så sa jag till en kille ett fult ord för blev arg, men kommer inte göra om det igen. 2) så försökte jag hjälpa en kille att gå ut från fängelset. 3) så pratade jag i ooc in game, jag råka säga starta om spelet istället för att säga tvätta om hjärnan. Men har tagit lärdom av alla och man ska respektera alla som du vill att dem ska respektera dig och man ska visa hänsyn till varandra. Är hemskt ledsen för det jag gjorde idag kommer aldrig göra det har tagit lärdom av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, för han felaktig bannar mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej det är felaktig och jag säger det igen jag är största busungen om jag combat logga.

Har du läst våra regler? Ja
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top