Accepterad jallaaaajiiiiäppppppboyyy | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
376
Reaction score
55
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198994873921/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Achooo

Vad är din discord tagg? Achooo#9486

Vem var det som bannade dig? Alex google

Hur lång tid var din ban? 7

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag bryte mot en regel som man inte får göra och jag ber om ursäkt för det jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag och mike satt i discord och mike sa att vi ska gå och döda ABO NIS för att han ville ha tillbaks sin UZI för Mike sa att han hade sagt till ABO NIS att ge tillbaks den men Mike hade fattat fel så idag när vi skulle döda han så sa mike skriv i twt *söker maran* alltså ABO NIS jag sa varför skriver du inte det han sa först att han var efterlyst så jag ba ok sen när jag fick min ban då tänkte jag aha Mike bad mig göra det för han känner inte ABO NIS ingame alltså maran så det var hans fel jag tänkte efter när jag blev bannad och han sa säg till Maran komma till casinot garaget så jag skrev det i TWT och sen var jag tvungen och gå när jag kom tillbaks så ser jag att jag är bannad för Metagaming. Men sen satt jag, abo nis och mike i discord sen sa vi till ABO NIS gå ut från bilen vid casinot sen sa han lallar ni eller Mike sa nej ut från bilen så vi sköt ABO NIS.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså man kan säga felaktig och mitt fel så det är 50/50

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg alla men kommer säga dem jag minns.1) så sa jag till en kille ett fult ord för blev arg, men kommer inte göra om det igen. 2) så försökte jag hjälpa en kille att gå ut från fängelset. 3) så pratade jag i ooc in game, jag råka säga starta om spelet istället för att säga tvätta om hjärnan. Men har tagit lärdom av alla och man ska respektera alla som du vill att dem ska respektera dig och man ska visa hänsyn till varandra. Är hemskt ledsen för det jag gjorde idag kommer aldrig göra det har tagit lärdom av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte skrivit i twt och hade tänkt först.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Alltså det var felaktig och mitt fel men iaf har jag lärt mig till nästa gång 100000%

Har du läst våra regler? Ja
 
Hur många bans har du egentligen? kan knappast vara 7.
 
Metagaming är verkligen något vi ser hårt på, och du vet om att de är strikt förbjudet men ändå gör du det?
 
Jag ger dig en chans, men från och med nu vill jag se en bra rp nivå samt noll regelbrott från din sida.
Då du har så pass många avstägningar tror jag innerst inne inte du lär dig, därav hoppas jag att du inser detta fel och tar lärdom utav det och istället gör rätt nästa gång.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top