Nekad jallaaaajiiiiäppppppboyyy | Ansökan till Servervakt[valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
376
Reaction score
55
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ange ditt födelsedatum 17 September 2006

Vad heter du på discord? Jallajiiääpp#2233

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 6h beror på läxor
Helger: 24/7

Hur länge har du spelat på Multistaden? 4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir SV då kommer jag bli glad och jag kommer se till att alla följer reglerna och att inte göra nåt fel, jag kan alla regler också. Vi säger tillexempel en kille har på sig polisbälte vilket han inte får göra om han inte är polis. Jag läser alltid reglerna så jag får fast dem i huvudet och ska kolla att inte nån är AFK eller om han dödar nån på GZ då säger jag till en staff och visar video på det.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill göra Multistaden till den bästa servern och vill kicka dem som inte följer regler och jag skulle säga anledningen till varför jag kicka han så han fattar och inte gör om det för varje person kan lära sig av allt fel han har gjort. Jag kan inte hitta bättre server än Multistaden 100% för Philip har lagt ner sin tid på den här servern så han gör alla nöjda det är därför jag vill bli SV för underlätta det för både Philip och staff teamet så dem inte har mycket press och mycket grejer att göra och jag kommer självklart inte kicka nån ut om han råkade slå nån för det kan hända ibland vilket det har hänt mig fast det inte var med mening. När jag kickar nån då betyder det så att man blir medveten om vad man skall förbättra till nästa gång.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag ska kolla till att alla följer reglerna och inte gör nåt fel. jag vet alla regler så jag kommer säga dem:

REGLER:

Rdm: När du dödar en person utan ett giltigt scenario bakom det.

Vdm :När du kör över en person med ett fordon, vilket man inte får göra.

Copbait: när du försöker göra så att du får polisen efter dig och om nån gör det då kickar jag han.

Metagaming: När du använder information från något du fått reda på Out of Character

NLR: Är om du har haft nån scenario och nån har dödat dig så betyder det att du inte minns nåt.

Jag vet också hur man kickar folk:

/kick [ID] [ANLEDNING]

Har alltid velat att bli SV på denna servern sen jag kom hit.

Jag kan andra regler men säger bara kort om dem viktiga!

Kommer aldrig lämna servern!

Varför ska just du bli servervakt? Som jag sa jag vill hålla koll så att alla följer reglerna som står och att inte göra nåt misstag. Jag vill underlätta det för Staff teamet också för dem har mycket jobb och göra så det är därför jag vill bli SV. Om jag blir det så kommer jag se till att allt är i rätt och ordning att ingen göra nåt fel och om nån gjorde nåt grovt så skulle jag klippa videon och skicka det till nån staff så staff får ta det med han.

Varför vill du bli servervakt? Jag har hört att det är roligt och va det vilket innebär så att jag vill också böra bli det. Vill att lära alla som gör fel och blir kickad att förstå varför dem blev det så att när dem kommer in igen så vet dem vad man inte får göra om. Vi säger nån har på sig några kläder man inte får ha då kickar jag han och säger tillexempel på anledning `´ byt kläder´`. Så jag kommer göra den här server till den bästa!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja självklart!

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, jag har varit bannad men kommer inte ihåg.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Absolut inte bara multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka