Nekad jalla8812 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jalla8812

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad heter du på discord? XD back to the lobby#8587

Ange ditt födelsedatum 19 September 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag gillar unive roleplay och jag kom fram till att jag vill hjälpa anda och uppleva de fina som servern har att erbjuda. Jag är en person som spelar mycket vilket ger mig mycket tid att hjälpa andra personer och det är något jag värkligt gillar att hjälpa till.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag tycker att ni ska välja mig som medlems ansvarig för att jag har många timmar på five m och många timmar på unive så jag vet de mästa och vill sprida den informationen till alla andra på servern så de också kan ha lika roligt som mig

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker det är VÄLDIGT viktigt att bemöta alla människor lika oavsett hudfärg eller religon med mer. och med lika så menar jag väldigt snällt och artigt men också att man är ödmjuk och att man har förståelse att alla inte kan allt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag skulle vilja göra så att om man blir medlem på unive så ska de vara en ära och man ska vara stolt att man får vara med i ett sånt fint Community.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? kan en del som allt som t-ex regler hur man rpar hur man beter sig på dc med mer

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag skulle anse att jag har det ansvaret och ta hand om Community att de är jag och de andra som ser till att vi inte har några korrupta poliser eller något annat.

Hur ser din aktivitetet ut? som jag sakt så är jag en kille som gillar att spela mycket så jag är väldigt aktiv spelar inte någon roll dag eller tid jag spelar nog.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på någon anan för att unive is the shit

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag har ungifär varigt medlem i 1 1/2 år

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka