Accepterad jalla465 | Medlem ansökning [Crizixt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jalla465

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bob

Vad är ditt discord namn? jalla#5655

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Tomas Åkberg han är 23 år gammal och han vill bli polis och kunna hjälpa till på servern och ta alla krimminella som skjuter och har sig. tomas är en snäll och omtänksam person som vill hjälpa till och vara snäll mot alla han är också ute efter att skaffa nya och bra vänner då han inte riktigt känner jätte många just nu. Tomas största dröm är att bli polis. han växte upp i en stad som hette gävle men hans familj trivdes inte där så han flyttade till umeå för att få ett bättre liv och kunna göra saker som han själv vill och lära känna fler och ha roligt med sina nya vänner därefter. Han är en väldigt motor intresserad och har just nu 4 bilar men en vacker dag så ska han äga minst 20 bilar det är hans dröm

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer även bidra med att göra så att det blir roliga och utvecklade scenarion men också så båda partner tycker det är roligt. jag kommer också bidra med en bra social rp och inte bara skjuta först utan försöka snacka med dom andra först

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att båda parterna ska ha roligt i ett scenario och att man inte ska spela bara för att än själv ska ha roligt i ett scenario
utan alla som är med i scenariot ska tycka att det är roligt och inte bara t,ex jag

Hur hittade du Unive? en kompis spelar unive

ville att min andra skulle bli bortagen för jag ville göra en ny var inte nöjd med den andra men den blev nekad innan jag hann skriva ut det

Godkänd efter intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka