Nekad Jalätt | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jalätt

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Amro osmanovic

Vad är ditt discord namn? Jalatt_

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Yasir osman 28 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Med tre ord skulle jag beskriva min karaktär personlighet infomatig nyfiken och vänlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en liten stad där livet var lugnt och enkelt. Från tidig ålder drömde de om att bli något stort och flytta till storstaden för att söka äventyr. Efter att ha sett sin familj kämpa ekonomiskt, bestämde de sig för att göra allt för att skapa en bättre framtid för sig själv. Framtidsplaner: Min karaktär strävar efter att bygga upp en framgångsrik karriär inom [ett specifikt yrke, till exempel musik, affärer eller brottsorganisationer]. De planerar att investera i sina talanger och skaffa sig kontakter som kan hjälpa dem att nå sina mål. Dessutom vill de skapa en stabil grund för sin familj och hjälpa andra i sin gemenskap att också lyckas. Anpassa detaljerna så att de passar din karaktärs historia!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att skapa intressanta och dynamiska karaktärer som kan spela med andra spelare på ett engagerande sätt. Jag kan också hjälpa till med att utveckla berättelser och scenarier som gör spelet mer spännande. Dessutom är jag bra på att improvisera och anpassa mig efter vad som händer i spelet, så att alla kan få en rolig och minnesvärd upplevelse i unive

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska spela rpa alltså för att vinna ett scenario eller gå plus. T.ex i ett bankrån blir det tråkigt för poliserna om du tar den snabbaste importen och addon vapnen och bara kör iväg i 300 per sekund istället ska du helst kanske använda dig av kniv eller mindre tungt vapen och enklare bin som kanske en minivan eller sådant liknande för om alla gör så på servern blir det väldigt tråkig rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag tror det säkert har hänt nån gång men kommer inte riktigt på något nu

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming=göra övernaturliga saker som t.ex att inte rpa på skina skador =sunt förnuft att man alltid ska tänka logiskt och 2 gånger innan man gör något

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en väldigt aktiv person tar rp på hög nivå är mogen och gillar inte lallade eller folk som tramss alls

Nekad.
Anledning:
Ai skriven text.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka