Nekad jakub ahmed | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jakub ahmed

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Yakob

Vad är ditt discord namn? FROAK778

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi och är 19 han har precis flyttat till unive staden abdi är uppväxt i somalia och när abdi var 13 så hände nåt jätte ledsamt hans pappa dog i ett krig efter det har allt ba gått ner åt för abdi han börja göra dåligt i skolan han lyssna inte på sin mamma han börja sälja knark då bestämde sig hans mamma att flytta till Sverige men där gick de inte mycket bättre han börja hänga med fel folk dom fick han o börja sälja knark åt dom och skolan gick inte bra heller han va aldrig i skolan han skolka hela tiden och hängde me dom äldre och gjorde grova brott så nu har hans mamma att dom skulle starta om på nytt i unive staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en rolig och seriös rp och göra roliga och kreativa scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att ett scenario ska vara rolig oavsett om man vinner scenariot eller förlorar t.e.x säg att man har gäng möte me ett annat gäng och gängen börjar bråka och säg att mitt gäng förlorar betyder inte det att man ska tycka de e tråkigt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst igenom de och här kommer 2-3 exempel. Rdm (random death match) vilket menas att du tillexempel slår eller dödar någon utan en anledning och riskerar då en ban. VDM (vehicle deathmatch9 vilket är att du använder fordon som vapen och kör över folk vilket ej är acceptabelt och riskerar även en ban.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag faktiskt jag har spelat på Unive's server innan men tänker börja igen och bjuda på en väldigt bra rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär (framtidsplaner osv)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka