Jakson | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jakson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/cluxyfnrrrr/

Ditt Hex-ID: cluxyfnrrrr

Vad är din discord tagg? Cluxy#5286

Vem var det som bannade dig? philip 320

Hur lång tid var din ban? perm bannad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag hade vdm och het OOC krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde saker man inte fick göra och det var en stor misstag jag var ny på servern fick knappt se reglerna och det sa till mig och ta deras vapen och skjuta en kille sen efter 10 dagar så blev jag bannad jag är hemskt ledsen för det som har hänt och jag lärde mig minm läxa har inte kört unive i flera veckor nu och har tänkt igenom det jag gjorde och jag är hemskt ledsen för det som har hänt o vad jag gjorde och lovar er detta kommer inte ske om jag nångång blir unbannad det kommer säkert inte hända men vill bara säga det för kommer aldrig göra om detta igen och kommer läsa reglerna noga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var ute och körde min bil var påväg till piren och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel jag lyssnade på dom andra och jag gjorde det dom sa till mig så det är mitt fel att jag lyssnade och bröt mot era regler så skyller på mig själv att jag lev bannad jag satt o körde över en kille och sköt han efter att han hade slagit mig men det var inte rätt av mig att göra allt detta och jag är hemskt ledsen för det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad för jag loota en kille som gjorde samma sak mot mig vi både gjorde fel men jag var den ända som blev bannad och jag lärde min läxa där

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? borde inte ha lyssnat på dom och skjutit han men det är mitt fel till nästa gång om jag blir unbannad kommer lyssna på era regler och kommer aldrig bryta en regel igen så fort ni ser att jag gör de kan ni perm banna mig igen det var fel av mig kommer inte lyssna på nån igen när de gäller sånna saker

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag gjorde fel och lyssnade på folk och jag ångrar det och visste att det skulle vara fel av mig har lärt mig att aldrig lyssna på folk som dom igen och alltid följa era regler

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka