Nekad Jakob2344224 | Medlem ansökning (gaywi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jakob2344224

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199402663019/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? 😈Zane qwe😈#9031

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leo Karlsson och är född 1989-0924. Han hade en tuff uppvägts hans mamma och papa satt i fängelse. Hans föräldrar sa alltid till honom att du ska bli som oss. Han hade mycket problem i skolan som t.ex. han blev mobbad och slagen av läraren. Han bestämde säg när han var lite att bli som hans mamma och pappa för han ville hämnas på alla. Han hade en enstaka kompis som vara snäll mot Leo men ändå kriminell, därför ville Leo bli som han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har bra erfarenheter inom rollspel. Jag ville göra RP så bra som möjligt på Unive. Jag har ävan många kompisar som spelar på Unive så då vill jag också spela på Unive. Jag vill utveckla mitt RPande med krim och göra sjuka scenarion som går bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra sjuka scenarion och inte bryta mot reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra roliga scenarion för båda personerna, och att båda ska få en skans att vinna eller förlora. Båda personerna ska tycka det är kul.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern på serverlistan och jag har spelat på den mycket innan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka