Accepterad Jakob123 | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jakob123

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010192509/

Ditt Hex-ID: 11000013e949c7d

Vad är din discord tagg? eyy käften jakob!#9079

Vem var det som bannade dig? gregg

Bild på banmeddelande: bild_2023-07-08_105720066.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag skrev "öppet och vi lagar inte era dumma jävlar"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle öppna på auto och skrev att vi inte lagade tyket/surt eftersom min karaktär som jag rpar som får extremt många frågor varje dag om vi fortfarande lagar som vi gjorde för typ nått år sedan. Efter detta kom det in en trevlig kund och ville fulltrimma sin bil jag fick hans namn och skickade en faktura som betalades omedelbart, jag gick för att hämta delar och sedan blev jag bannad. Gregg som bannade mig kunde ju väntat med att banna mig så att han fick fulltrimmat sin bil eftersom han nu har betalat en faktura och inte fott det han betala för.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut det var en rättaktig ban eftersom jag kan holla med om att det jag skrev i annonsen inte var så profitionelt skrivet utav mig. Dock så tycket jag en ban ska gå ut på att man ska lära sig att man har gjort fel som i detta fallet skulle räcka med att jag blev kickat och fott förklarat för mig att det är ingen bra rp att skriva så i en annons eller en 1 timmes bann.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag. Jag har rpat länge med lite mellan rum här och där så jag har fott några banns men de flesta var när jag började rpa och jag inte häller tog det så seriöst, dem senaste månaderna som jag börjat rpa nu ingen tycket jag själv jag har bidragit till hög rp för alla på serven och har fott en annan ban en denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tänk efter och struntat i att skriva en tyken/lallig annons och skärpt till mig och skrivigt den mer profitionellt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag är fullt försålig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka