Nekad Jakob09 | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jakob09

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014045209/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ecf6619

Vad är din discord tagg? Jakob0402#1453

Vem var det som bannade dig? Nizze#3910

Hur lång tid var din ban? Permanent bannad

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är permanent avstängd från Unive Ban id: suvtud Anledning: Idiot,staff dissrespect kallar mig för hora Placerad av Nizze En permanent avstängning går inte ut var god att respektera detta Felaktig? Besök www.Unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffen valde att banna mig för att jag gjorde fel! dels att jag staff dissrespecta honom men också för att jag inte var nå vidare bra rpare heller! sedan tror jag också han banna mig för att jag hade attityd i support och inte lyssnade på honom men också för att jag fortsatte att tjafsa med honom och la onödig minus rep för att jag inte kunde inse mitt fel i just denna situation! Jag och han tjafsa även i pm efter vilket var väldigt fel av båda men mest av mig då jag endast ville tjafsa för jag kände mig orättvist behandlad och så var jag jävligt arg! Jag skrev också saker som att han var en Bra Staff eftersom jag var så arg! Men nu när jag tänker efter så tror jag endast nizze gjorde sitt jobb och ville att jag skulle lära mig av mina misstag! Samt så tycker jag själv att jag var inte så trevlig i support mot honom som jag tidigare nämnde!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var och gjorde droger vid Lsa stället! sedan så kommer de andra kriminella och börjar tjafsa med min kompis o jag väljer såklart att backa upp min kompis då min karaktär inte tycker om när man är taskig! Jag säger då till dom att de ska hålla käften och sluta leka något! sedan så drar de upp vapen och frågar vem de var som var uppkäftig mot dom! och min kompis säger att de var nån annan än jag men sedan erkänner jag för dem att de var jag! de riktar mot mig och tar mig th och kör iväg med en bil till ett parkerings garage! sedan så skriver jag /report och nizze kommer och speccar mig! jag hade inge vidare fear rp där och nizze kollar scenariot och ber sedan mig att hoppa support! dum som jag är så börjar jag dirket tjafsa emot nizze och skriver i ooc chatten (Anledning) sedan blir jag bannad för fear rp i 2 dagar! och jag hoppar support! Nizze börjar därmed förklara vad jag gjorde för fel! jag börjar bli mer och mer arg och svarar med kraftig röst med MM jag fattar och så har jag attityd i support! de tar väl inte allt för länge innan nizze säger att vi är klara med ärendet och jag får 2 krim varningar för (attityd i support) och (fear rp/dålig rp) Sedan så säger vi tack och hej! Och sedan börjar mina kompisar ringa mig för att fråga vad som hänt och jag hoppar med dem i ett samtal! sedan berättar jag allt och i slutet så skriver jag i den gruppchatten Nizze=Hora som sedan en person i den chatten tar kort på och skickar till nizze i pm! sedan vart jag bannad från allt!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var ingen felaktig ban då de var mycket fel av mig att inte rpa med i scenariot samt ha attityd i support samt att ens tjafsa med nizze i pm och såklart staff dissa honom! så jag tycker att nizze gjorde rätt med att banna mig i den situationen! de var också fel att jag rpade på regler vilket jag visste att man inte fick men jag gjorde de en då!

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Många var när jag var ny till servern! men några jag kommer ihåg var

1. Vdm när jag råkade köra på en person som på min skärm buggade men jag hade inga bevis på att han bugga så staffen tyckte de var vdm vilket jag förstår

2.Powergaming Jag och min kompis krockade och jag rpade inte på mina skador!

jag har väldigt många felaktiga bans! då några buggar har hänt! tex skottbuggen i en bil! när

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde dels tagit de lugnt och inte tjafsat vid lsa! Men också inte haft attityd i support och inte staff dissat nizze! Jag kunde också efter allt detta stängt av datorn och gått ut och inte spelat på ett tag! samt jag kunde läst reglerna! och inte rpat på dem! jag kunde lugnat ner mig innan jag pratade med mina polare och inte skrivit Nizze=hora i vår chatt! jag kunde också tänkt efter innan jag gjorde allt detta för jag visste att de var fel! samt jag kunde lyssnat på Nizze från första början!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! jag har lärt mig väldigt mycket efter min ban! dels att man ska lyssna på staffsen och låta dem ta beslutet! Jag kommer absolut inte staff dissa igen då jag nu vet hur allvarligt ni ser på detta! jag kommer inte rpa på reglerna då de blir meta! jag kommer hålla mig till reglerna som ni skrivit på forumet! Jag kommer ta de lugnt i support och inte ha någon attityd och så kommer jag respektera eran server samt 320 Limpis och alla staffs då de finns där för att driva servern framåt och hjälpa andra som behöver de!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de förstår jag!

Tycker detta är tragiskt hur du tror vi vill ha sånna som dig på servern
Synd att du fått den uppfattningen om mig! I grund o botten är jag en mycket trevlig person! O anledningen till att jag göra denna överklagan är att jag vill bevisa de för er också🙂

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka