Nekad Jakob09 | Ban överklagan [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jakob09

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014045209/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ecf6619

Vad är din discord tagg? Jakob0402#1453

Vem var det som bannade dig? Han hette Nizze#3910

Hur lång tid var din ban? Permanent bannad

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag är permanent bannad för: idiot, staff dissrespect kallar mig för hora

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte kunde bete mig och Staff disrespcta honom! Vilket var väldigt fel av mig!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid lsa och gjorde droger med min kompis sedan så började jag och några andra kriminella tjafsa och de valde att kidnappa mig och köra mig till ett garage! Sedan så skrev jag /report och nizze kom och specca min rp var inte on top o nizze bad mig komma support och där hade jag attityd mot honom och han och jag blev väldigt arga på varandra sedan så hoppa jag ut ur support och mina vänner valde att ringa mig o fråga vad som hänt! Sedan blev jag arg och skrev i en chatt med ett par vänner! Nizze=hora och då skickade till honom och efter de vart jag bannad!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var ingen felaktig ban de var jag som gjorde fel och jag förstår varför Nizze valde att banna mig från servern då staff diss är något ni ser väldigt hårt på! Och jag gjorde även fel med att kalla han hora!

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Många är från när jag var väldigt ny till eran server! Men en som jag kommer ihåg var när jag råkade vdma en person som buggade runt i vägen men de visade sig vara jag som körde på honom med vilja! Sedan kommer jag ihåg en som jag minns när jag var ny och den var powergaming jag och min kompis krocka o jag rpa ej på skadorna och blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde stängt av datorn och gått ut o ta en promenad eller så kunde jag tänka mig för och inte gjort de jag gjorde! Samt så kunde jag ta de lugnt i support och lyssnat på nizze och inte haft attityd samt respekterat hans beslut!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket efter min ban! Dels att ta de lugnt när man snackar med staffs då de endast är där för att göra servern till en bättre plats samt inte ha mycket attityd i support! Samt att inte staff dissa de som verkligen vill än de bästa och att man ska lära sig efter de man gjort! Samt visa respekt mot staffsen på servern!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de förstår jag till hundra procent!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka