Nekad Jakob0402unive1 | Chef-jobb ansökan [Qpark] [SBstyle] (RealNobody)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jakob0402_

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Jakob

Vad heter du på discord? jakob0402#1453

Hur gammal är du? Jag är så mycket som 13 år gammal (09a)

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat ända sen 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer för de första göra jobbet roligare! Jag kommer göra de bättre och mer aktivt jag kommer styra upp Qpark så att alla sköter sig inom arbetet! Jag kommer sätta rätt person på de högre platserna så att inga koruppta beslut händer! Jag kommer skapa utbildningar. Bättre bilar om de finns! Mer aktivitet! Men framför allt Rätt person på rätt position! Jag kommer stanna länge om jag blir chef! Jag kommer kämpa på och ta saker o ting positivt jag kommer bygga upp en ledning inom Qpark som är stark har drivet har koll på reglerna!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit personal ansvarig på många karaktärer min senaste Anders Nilsson har varit med på en lång resa! Jag har också utvecklat min rp med många karaktärer Jag kommer styra upp Qpark så att de blir ett mer o roligare jobb! Jag har varit högre uppsatt på många olika jobb så jag vet hur man ska bete sig! Jag kommer se jobbet som en stor utmaning men ändå roligt! Jag har även varit biträdande chef för qpark så de är därför jag vill söka dit! Jag kommer göra allt för att göra Qpark roligare aktivare än någonsin

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så mycket som det bara går! Jag gissar på minst 8 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart Unive is my home

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Aldrig i livet! Unive 4 life

Har du läst våra Regler? Såklart😊

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka