Accepterad Jakob0402_ | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jakob0402_

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199014045209/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? Jakob0402#1453

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2009

Berätta om din karaktär. Adam Nilsson Född 2003-04-14 i staden Unive! Han och hans familj bodde i ett stort vila kvarter med mycket utrymme! Adam har alltid varit mycket intresserad av rap musiken! o såklart feta o lyxiga bilar! han har alltid varit en snäll och god person med drömmar om att en dag få driva sitt egna företag! När Adam var liten så gick han inte normal tid i skolan pga svårigheter! hans föräldrar var oftast oroliga för honom att han inte skulle klara den årskurs han gick i pågrund av alla hans anledningar till att inte vilja gå i skolan! Men med tur och snälla lärare fick han alltid följa med sin klass genom mellanstadiet och Högstadiet! Han hade alltid spanat på tjejerna i klassen! När han kom upp i högstadiet hände något som Adam aldrig kommer glömma! hans mamma som jobbade som Polis blev brutalt mördad! Detta påverkade Adam väldigt mycket! Han hade alltid stöd av sin Mamma! Adam kommer aldrig glömma hur ledsen han var när hans Pappa Anders berättade nyheterna till honom! iallafall tiden gick o Adam gick ut nian med nästan A i alla ämnen! Hela familjen blev så stolta över Adam att de köpte saker till honom dag in och dag ut! Adam levde värsta lyx livet enligt honom med en familj som köpte allt han ville ha! Sedan började Adam gymnasiet! i gymnasiet blev han mycket omtyckt av alla andra! Han blev ihop med många tjejer och levde livet med sina polare o skötte skolan allmänt bra! men sedan hände något annat som skulle förändra hela familjens liv! Adam hade hittat Musiken! han lyssnade dag ut o dag in på gangster rap han köpte leksaks pistoler o spelade in videor när han rapade o la ut på sociala medier! han blev snabbt omtyckt av äldre ungdomar och andra barn pågrund av sin rap! han fick snabbt många idoler inom rap musiken speciellt Einar, sickan, dree low o många fler! Han flyttade till kriminella områden för att rappa om hur dåligt kriminella livet var och hur farligt de var! Han disstrackade rappare runt om i hela sverige! Men en dag läste han på nyheterna att hans största idol Einar blev brutalt mördad! O de förändrade Hela Adams liv! Adam började umgås med äldre personer som var inblandade i mycket skit! han blev också väldigt intresserad! Många trodde på honom när han rappade! och han tjänade Multon med Pengar genom musiken! Han var inblandad i mycket skit som 15 åring o åren gick! Nu är Adam 19bast och vill bli något i livet! men de är inte de lättaste med ett brottsregister fullt med kriminalitet! Men han fortsätter även för att göra sitt bästa i hopp om att hitta ett bättre liv! i Unives storstad

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Underbara Unive för att jag vill utveckla min rp nivå! Jag tycker också allmänt om servern för dess stora community! Jag vill också bli medlem på Unive för att jag har varit de förut! och jag vill komma tillbaks till Unive! men också för att servern är stor och att jag är intresserad av den stora utvecklingen i servern just nu! Jag kommer även representera Unive för mina tittare på twitch samt andra sociala medier! Jag kommer även bjuda Unive på roliga o spännande scenarion som också är utvecklade och välplanerade!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp nivå! men även utvecklade scenarion som är välplanderade! kommer även bjuda på en hel del roliga stunder på servern!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas med att man inte ska spela för att endast vinna scenarion samt att man ska tänka på de alla andra som är med i scenariot också

Hur hittade du Unive? Via Twich och youtube men också tipsade min polare mig.

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka