Accepterad Jakob | Ban överklagan [AQUEN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jakob

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198202671521/

Ditt Hex-ID: 11000010e72d1a1 (Hex)

Vad är din discord tagg? Biggie2#6260

Vem var det som bannade dig? 5PANDI$H

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de bannad mig för jag körde 130 genom staden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min bil genom staden upp mot sjukhuset. Hade precis joinat servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte riktigt om det var en fel ban eller inte. Beror lite vad man själv tycker och hur man tänker. Jag körde fort i innerstaden och det kan man göra när det inte var några bilar eller trafik på vägen. Detta händer även i verkliga livet att folk kör väldigt fort i innerstaden, men jag förstår från staffens sida att man kan bli bannad för just sunt förnuft över detta. Tycker även det var ganska tuft med 7 dagar för den saken. Jag tycker inte det var något konstigt med detta då det händer dagligen i verkligheten och på denna server.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra lite saktare och då hade jag undvikit denna ban från staffen. Kunde även tagit någon annan väg än just den i staden för att undvika detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart lär man sig saker efter man har fått sin ban. 1 sak är att jag antar ni vill ha lugn trafik i innerstaden. Även att man verkligen ska lära sig något och tänka efter ännu mer på grund av den höga strafftiden.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top