Nekad jakkEE | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jakkEE

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198410733257/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? Jakke#1917

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Farid Monsefi och är 56 år gammal. Farid kom på till Sverige när han var 36 år gammal. Farid var bilmekaniker hemma i Syrien och han har alltid haft ett stort intresse för bilar. En av Farids många intressen är basket vilket han är väldigt bra på. Farid är en lite stollig individ som inte har alla hästar hemma. När han inte håller på med bilar eller basket så hänger han med sina systersöner Abdul Rahman och Abdi.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kan bidra med väldigt bra RP och roliga scenarion. även unika scenarion. jag kommer bidra med en bra men också rolig stämning, och kommer även att visa respekt mot dem jag RP:ar med och mot staffsen på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med väldigt bra RP och roliga scenarion. även unika scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att spela ut ett scenario med målet att motparten vinner alltså att ibland låta saker som gynnar andra hända dig.

Hur hittade du Unive? jag såg den i server bläddraren och för att det är den största svenska servern.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka