Nekad jakkEE | Medlem ansökning [Micke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jakkEE

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198410733257/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob Ekman

Vad är ditt discord namn? jakke#1917

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Emil Berg och är en snubbe som är 31 år gammal och jobbar som skogshuggare men söker andra jobb med bättre betalt, Emils vänner betyder väldigt mycket för han. Han gillar att cykla, hänga med polare speciellt hans bästa polare Mikael Larsson och han har ett intresse för bilar. Hans mål är att vara lycklig och hans drömjobb är att äga en bilfirma. Hans pappa jobbade också som skogshuggare och det är därför Emil jobbar som det också, men han har inte riktigt lika stort intresse för det som hans pappa hade.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit inne i flera olika servrar och jag har inte funnit lika stort intresse för någon annan server. Mina vänner tipsade om servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker det är bra RP på servern, det är bra staffs och jag gillar att det är massa folk inne i servern för då blir det mer RP.

Hur hittade du Unive? Kompisar tipsade mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli så bra på det som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli Medlem och så bra på RP så att jag kan jobba som t.ex en polis eller inom vården.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Har bara fastnat för Unive :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka