Accepterad Jakkebror | Medlem ansökning [ZAFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jakkebror

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad är ditt discord namn? Jakke#1165

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2009

Berätta om din karaktär. Min käraktär heter Jake Pawlak och kommer från Stockholm från en lite ort som heter Hägerstensåsen. När Jake vara ung så umgicks han med fel personer som tog in honom i det kriminell livet. Han gjorde mycket kriminella saker som att sälja droger mellan 12-16 års ålder tills han slut blev på kommen av polisen. Ett år därpå efter han blivit tagen av polis började Jake en massvis med mord hit från olika personer. Han kom på då att det han gjorde var fel och bestämde sig att packa väskorna och flytta till staden Unive där han skulle sluta med allt kriminellt och göra något vettigt. När han kommit ditt så kom han in på ett universitet där han just nu pluggar för att bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kalla mig själv en mogen rpare med detta menar jag att jag vet vad för regler som gäller och jag är medveten om vad konsekvenserna blir om det bryts. Jag kommer bidra med mycket aktivitet nu under sommarlovet, jag kommer ta med mig nya unika scenarion som aldrig skådats här på Unive som jag vill vissa er!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Power gaming 2 kallad det för. Det är när du spelar på servern för att du vill ha pengar och makt, du spelar inte för att det är kul och du vill bidra med bra RP som det flest gör enligt mig. Ett exempel skulle också kunna vara att du spelar för att du vill bara skjuta och ha en stash bil fullt med automatvapen.

Hur hittade du Unive? Youtubern Troxy samt många vänner som rekommenderat att detta är en bra RP server för folk som söker bra RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka