Nekad Jakke_ | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jakke_

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad är ditt discord namn? Excellentz0#1165

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2008

Berätta om din karaktär. Halloj, mitt namn är Kasper Pawlak och jag föddes den 24 Feburari 2004. Jag växte upp i staden ortenwave i en liten villa med 2 våningar med min Pappa Lars och Mamma Anika. Jag hade en stor trädgård med skog runt sig och många stigar där jag och min mamma plockade blåbär om sommrarna. Min pappa var en proffesionel Motor Cross Racer vilket Jag fick intresse för, jag kollade på många videos på youtube och tillslut insåg jag att jag ville följa min pappas fotsteg genom att bli en proffesionel Motor Cross Racer och det gjorde jag, år 2010 när jag fyllt 6 hade jag önskat mig en motor cross vilket jag fick med det var inte vilket cross som helst utan en mini cross. Jag körde runt med den i trägården och på skogs stigarna. Skolgången gick okej jag hade många kompisar vilket var suveränt men betygen var inte dom bästa, jag hade D-C i dom flesta ämnen men stack ut extremt i teknik där man fick lära sig om elektronik och hur motor och hur maskiner fungerade vilket Kasper gillade och var mycket intresserad i. År 2011 ett år senare gick Kasper med i en club kallad Crarzy Crossers där han tränade på Motor Cross på en jord bana. I Crazy Crosser träffade Kasper Oskar som hade samma intresse som Kasper. År 2014 kom en scout till Crazy Crossers jord bana där han skulle kolla på hur medlemarna presterade. Scouten såg att Kasper hade talang och bara ett par dagar senare knackade det på dörren. Pappa Lars öppnade dörren och ropade ner Kasper. Lars berättade att scouten som kollat på hans träning sa att Kasper hade mycket talang och skulle bli ner skickat till Frankrike Paris för att prov träna för The Black Crossers som var de bästa Motor Cross Cluben i Frankrike Paris. Bara några veckor senare satt Kasper ensam på flyget ner till Frankrike när en va flygplanets motor gick började brinna. Det blev vilt på flyget och skrik hördes överallt, Kasper stängde sina ögon och plötsligt blev allt svart. Kasper öppnade ögonen igen och hörde massa olika beep ljud han öppnade ögonen och såg att han var på ett sjukhus, en man stod framför Kasper sa ''Hej Kasper du har laggat i coma i tre månader och du har blivit av med din vänstar arm, jag kollade till vänster och såg att min arm var båda. Allt blev tyst i rummet. Jag frågade mannen kommer jag kunna köra cross igen och han svarade med nej. Min dröm att blir proffesionel motor cross var över. 8 År hade Kasper gått i skola inget speciellt hade hänt allt hopp var över han drömen var borta och kasper hade gått gymnasium linjen teknik. Kasper kom på en sak, ''juste jag kan börja jobba på mekonomen för jag älskar att hålla på med motor'' Kasper sökte upp var närmsta Mekonomen var och det var I staden Unive. Kasper gick ner till Pappa Lars och Mamma Anika och sa att han skulle ta bussen till Unive. Kasper gick ner till Buss station och nu hoppat på och är påväg till Unive för att förhoppningsvis få jobbet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har kört på ortenwave, Strive Roleplay tidigare och där fick jag mycket rolspel kunskaper och efarenheter. Jag jobbade till exempel på Lars Ingvars och var chef. Jag mötte många personer med olika personligheter som var kul samt sålde många fordon som var suveränt. På Strive roleplay arbetade jag som polisen och var aspirant som gav mig mycket polis kunskaper så kanske ska man testa att bli polis i framtiden? I alla fall jag kan bidra med proffesionela, roliga och unika scenario som jag tror unive aldrig skådat. Till exempel att man säljer ett fordon på marja-lisas som har punkterade däck och sedan när man sålt det och köper ansett det skapar det ett argument som kan polisen och securitas uppmärksamhet vilket gör att de måste stoppa bråket som jag anser gör det kul för båda parter!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Låt oss säga att jag deltar i ett butikråns scenario och har nyss flytt. Mitt fordon är skadat samt att jag blöder från armen, jag har två val. Antigen fortsätter jag för att jag inte vill förlora scenariot och bli fångad av polisen eller stannar jag och ger upp vilket även gör sjukhuset personal inblandad vilket skapar ett roligt scenario för mig, polisen och sjukvårdspersonalen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har gått igenom serverns regler och har väl koll på dom då jag tidigare spelat på andra servrar med linkande regler. Jag kommer ge ett exempel på en regel som jag anser är extremt viktigt, Meta gaming. Meta gaming hindrar spelare att kommunicera i discord och endast ingame. Detta är bra för låt oss säga att jag och min kompis inte vet vad vi är vi kan antigen ringa varandra eller säga vart vi är i discord, vi väljer att säga vart vi och då bryer vi mot meta gaming. Tycker även VDM vehicle deathmatch är vikgtigt vilket hindrar spelar att använda deras fordon som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Som jag nämnde att på vad jag kan bidra med server har jag tidigare varit chef på lars ingvars i ortenwave samt polis i Strive roleplay under perioderna jag körde där fick jag mycket efranheter och kunskaper vilket jag sk ta med mig till unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har dyslexi är bättre på att berätta saker än att skriva. Utvecklade min käraktär beskrivning

Nekad. Endast 1 ansökan på 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka