Accepterad jakke | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jakke

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
22
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199004025940/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? Jakke#5422

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jacob öqvist och är född 1998-01-07, han är också kallad jakke då han alltid stog upp till en man vid namn jakke när han var lite. Jacob har en liten familj, hans mamma som ligger på sjukhus och är inte långt ifrån döden, hans pappa som har stått vid hans sida enda sen han var lite och nu hjälper han att bli det han vill genom att stötta han och att pressa honom att verkligen vilja det och göra det han vill, han har också en brorsa som heter Neo, en ung och glad man som drog sig till fel personer redan när han var ung. Han tog dåliga beslut, han drog in jacob i sina dåliga saker. Jacob ville allt förutom att bli som sin bror och det är nu därför han ska göra allt i sin makt för att bli polis och stoppa personer som blir utsatta för den hans bror blev. Om man räknar bort allt det så är Jacob är en väldigt pigg och glad man som gärna vill hjälpa till så mycket som möjligt. Jacob har stort intresse för både bilar och att jobba som polis. Jacobs dröm var att bli en bil firma chef eller en polis och det lyckades han med men han fick tyvärr en liten Flygis till Spanien och vill gärna börja om på nytt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker det för att jag har varit det förut och för att jag dessutom enligt mig är en erfaren rpare som ofta spelade på unive men tog en paus men nu är tillbaka. Jag tycker också det för att jag har bidragit till mycket i denna stad som t.e.x när jag var servervakt på unive innan jag tog en paus. Jag tycker också att jag ska bli det för att jag kan alla regler på unive och har följt dom nya och dom gamla sen den dagen jag började spela vilket var den tiden då den hete multidstaden. Jag tycker också det för att jag bidrar med ganska mycket eller jag gjorde som t.e.x om det är prist på folk på ett jobb så hoppar jag gärna in och hjälper till.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med allt möjligt. Mitt mål är att bli polis vilket jag har tidigare erfarenheter av och vet hur man ska rpa för att det ska vara roligt för båda sidorna men ändå följa alla regler och ha ett utvecklat scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om du till exempel är i ett krig så blir du skjuten men du förlorar inget så kan du rpa skadad och rpa med motståndet och låta dem vinna nån gång!

Hur hittade du Unive? Har spelat här sedan multidstaden men tog en paus och mina roller är borta men det var en streamer då

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka