Accepterad jakke | Medlem ansökning [bizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jakke

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? Jakke#5411

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jakke Karlsson och är född 1998-01-07 och är född i staden multidstaden men den nu så kallade Unive. Har har två brorsor vid namn Alfata och Bertil. Han bor ensam eftersom att har inte har några föräldrar att vända sig till då dem har lämnat honom eftersom att dem inte gillade hans val i livet. Redan som ung började han hålla på med sitt kriminella liv. Han började snatta, göra sönder saker men även bete sig dåligt mot sina föräldrar och lärare. Då bestämde dem sig för att sätta han på Hvb i multidstaden och sedan när han växte upp och blev 18+ så flyttade han från multidstaden men eftersom att det nu har börjat gått bättre i hans liv och för hans nära och kära så har han bestämt sig för att flytta tillbaka till Unive och hitta nya intressen och börja om på livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en erfaren rpare som har över 1000 timmar på fivem och har rpat i alla olika yrken som finns och gjort alla möjliga olika scenarion som har varigt ytterst utvecklade utan att bryta några regelbrott. Kan även bidra med att hjälpa i olika yrken som om det behövs fler poliser eller ambulanser så kan jag hoppa in där och bidra med det eftersom att jag har erfarenheten och vill nu börja rpa igen. Är även väldigt aktiv och inne nästan varenda dag förutom om jag inte är hemma.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om vi säger att vi utspelar oss i ett scenario där det är två kriminella gäng som har en skottlossning och du och ditt gäng har vunnit jätte mycket krig och så blir du skjuten och ligger på marken och är skadad och en av dina fiender står bredvid dig utan att kolla på dig så kan man spela med i scenariot och fortsätta vara skadad istället för att powergama och ställa dig upp och börja skjuta på person som om du inte ens blivit skjuten.

Hur hittade du Unive? Har spelat på denna server sedan 2020 men har haft lite uppehåll då och då men när jag först började spela här var det på grund av en streamer vid namn dat0skillz

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka