Accepterad jakke | Ban överklagan [Gumbo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jakke

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
22
Länk till din steam profil: XD_FORCE

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: XD_FORCE

Vad är din discord tagg? Jakke#9109

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 9dagar och 21 timmar typ

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag har slots på en grenzone som jag inte visste vad de var eller om den regeln

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en kille som försökte söka igenom mig och sno min bil på en offentlig plats

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lagade en killes bilar sen kom en kille och riktade sitt finger mot mig och då spelade jag me och då tog jag upp händerna och då sökte han igenom mig och han försökte ta min bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag det var helt rätt men jag visste inte vad grenzone va.förlåt

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Olika små bans. Först kom jag inte ihåg andra vad för att jag prata i ooc för att en kille jagade mig och skrek på mig att jag skulle berätta vad whitlist var och hur man gjorde men jag sa att jag inte visste men tillslut så blev jag less och då sa jag och då blev jag bannad. Och sen nu för att ha slagit en kille på en grenzone.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Typ ringt polisen och sprungit därifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja väldigt mycket. Tack för att ni gör servern bra.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka