Nekad jakke | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jakke

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob Öqvist

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2007

Vad heter du på discord? Jakke#9109

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15-23:00
Och på helger 15-03:00

Hur länge har du spelat på Multistaden? I snart 3 och en halv månad typ.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle för det första försöka förbättra min rp nivå så mycket som möjligt sen skulle jag nog också försöka hjälpa till så mycket som möjligt som t.e.x /dv bilar eller som att försöka kicka eller svbanna lallare som inte tar rp seriöst. Jag har också varit det förut och då tog jag mycket ansvar som om t.e.x dva bilar som bara står mitt i vägen på till exempel motorvägen så att man inte krockar in i den och för eller behöver betala för att laga den. Sen skulle jag nog också försöka hjälpa dom nya så att dom förstår och dessutom som kriminell att verkligen tänka till hur jag ska agera som servervakt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill bli servervakt på multidstaden för att den är den enda staden jag kör på och jag gillar den väldigt mycket och nu känner jag att jag vill bli det igen för att till exempel minska antalet lallare på servern som inte förstår eller inte vet om reglerna som finns på multidstaden. Jag vill också bli det för att jag tyckte jag gjorde ett bra jobb som servervakt när jag var det förut och jag tog verkligen det jätte seriöst. Jag gillar också denna server för att jag ser hur den utvecklas för varje dag och jag vill då försöka hjälpa till lite.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle som servervakt försöka hjälpa till så mycket som möjligt och jag skulle göra allt jag kan för att hjälpa servern när det behövs och om jag hittade något fel så skulle jag gjort allt för att hjälpa det. Jag tror också att jag bidrar med det för att jag har varit det förut så jag är ganska kunnig inom jobbet och jag gjorde allt för att förbättra saker som jag kunde genom att t.e.x dva bilar som bara står mitt i ingenstans.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att hjälpa staden så mycket som möjligt speciellt nu när den behöver mer personer som ser till att allt funkar bra och försöka hjälpa dom nya i staden speciellt om dom inte vet så mycket om hur man gör. Jag tycker också det för att jag är ganska kunnig inom servervakt för det har jag varit innan.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill hjälpa till och för att det ser ut att vara kul och för att staden just har ganska många lallare som jag vill minska på. Jag vill också det för att jag gillar att hjälpa till så mycket jag kan och för att när jag var det förut så var det väldigt kul.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Här är dom jag vet om servervakter: svbann, kick, sv chatt, dv, det är dom som jag vet men jag vet också att det finns en sv chatt i dc som ett bevis på att jag har varit det förut.

Är du whitelistad på serven? Ja såklart bästa servern.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Aa några gånger men en gång var speciell för då fick jag ooc ingame för att en kille frågade mig och jagade mig och skrek på mig om vad wl var och jag sa det är att du är registrerad i staden men endå fick jag ban. Men jag har fått typ tre mer:( Men såklart så har jag lärt mig av mina bans och hoppas att det inte händer igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope bara multidstaden!!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka