Nekad JakeTheSnake | Medlem ansökning (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JakeTheSnake

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jake

Vad är ditt discord namn? JakeTheSnake

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1990

Berätta om din karaktär. Johan Wallin. Han är en medelålders man på 30 till 40 år. Johan växte upp i en medelstor stad och har alltid varit fascinerad av den kriminella världen. Han är fysiskt stark och bär ofta kläder som ger honom en känsla av råhet och aggressivitet.

Johan kommer från en vanlig familj och har alltid känt sig bortkommen i sitt dagliga jobb och vardagslivet. Han började utforska den mörkare sidan av världen på grund av sin längtan efter spänning och adrenalin. Han har fått smaka på den kriminella världens snabba pengar och är helt fast.

Johan är en person som är målmedveten och strategisk. Han arbetar självständigt och har utvecklat en strategi för överlevnad som gör att han kan hantera olika situationer. Han kan hålla sig lugn i farliga och stressiga situationer och är inte rädd för att ta risker.

Johan är expert på ett brett utbud av kriminella aktiviteter, inklusive stölder, narkotikahandel och smuggling. Han har etablerat vissa internationella kontakter och är expert på att hantera en mängd olika vapen. Johan är ärlig och lojal mot de få människor han bryr sig om, även om han är kriminell. Han är väldigt respekt driven och tycker det är det viktigaste en människa kan ha.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att skapa ett samarbete mellan stadens gäng, jag vill inte vara inblandad i "orten gäng" som strävar efter att hålla områden och skjuta varandra, Jag vill att de kriminella ska vara enade och skapa ett imperium och gå emot samhället istället för att gå på andra gäng.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om det gynnar motparten mer än vad det gynnar mig själv så bidrar jag gärna till motpartens vinst. Vi är här för att ha roligt tillsammans.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått reglerna. Copbait betyder att man ej ska få polisens uppmärksamhet. FearRP betyder att jag värnar om mitt liv. Lall är att man inte går in i servern för att trolla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, men det löser sig! :)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ha roligt.

Nekad.
Anledning:
Din text är AI genererad.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka