Accepterad JakanKakan | Ban Överklagan [LingLong77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JakanKakan

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198870301152/

Ditt Hex-ID: 1100001363e09e0

Vad är din discord tagg? JakanKakan

Vem var det som bannade dig? ling ling

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-01 133706.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde förbi en polis på på bakhjulet som hade stannat någon på sidan av vägen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde i stan och körde förbi en polisen som hade stannat någon, jag tyckte då att jag kände igen bilen som hade blivit stannad och tänkte att de kanske var min kompis så jag valde att köra upp bredvid dom för att kolla om de var min kompis, men de visade sig att de inte var de, så då valde jag att åka där ifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var en korrekt ban då de klart och tydligt såg ut som copbait.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för t ex för att jag inte rpade på när jag krocka med bilen, jag lärde mig av de och har sen dess alltid sett till att rpa på skador och liknande.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade definitivt kunna avstå från att köra upp bredvid polisen på bakhjulet och istället åka och vända och ställa mig bakom och gå fram och fråga som en normal människa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte köra hur som helst i trafiken och även tänka på hur de ser ut för staffs och polis när jag kör upp bredvid dom på bakhjulet utan att säga någonting

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka