Nekad JakanKakan | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JakanKakan

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198870301152/

Ditt Hex-ID: 1100001363e09e0

Vad är din discord tagg? yaboysomething

Vem var det som bannade dig? skar11

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-16 163327.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag krockade med bilen och rpade inte på de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev precis rånad av 3 grabbar på 64th område och dom sa att jag skulle dra, jag tog då min volvo xc90 och började köra där ifrån, när jag några meter senare skulle jag svänga och då voltade min bil i låg hastighet och landade på sidan,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va till 100% en korrekt ban eftersom jag inte rpade på krocken som skedde vilket isig leder till en orealistisk rp, så de va till 100 % jag som gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tre gånger tidigare för att jag t ex har kört för fort i stan, jag lärde mig av de och såg till att hålla hastigheterna i staden, för att bidra till bättre och mer realistiskt rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat se till att rpa ordentligt under händelsen för att säkerhetställa att de blir ordentlig och realistisk rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att vad som än händer ska man alltid se till att rpa på händelsen och inte bara strunta i det då de förstör hela konseptet att rpa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka