Nekad JAJAMEN123 | Ban överklagan [bennyb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JAJAMEN123

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: JAJAMEN123

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198248573672/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Oklartt

Vad är din discord tagg? JAJAMEN#3897

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? inget att jag är automatiskt avstängd

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning stog på bilfirman och vart bannad sen när jag gick in i dcn och frågade vart jag bannad lika fort där så vet inte riktigt varför ni valde att banna mig då jag tycker personligen den är felaktig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på bilfirman och sen gick jag fram till någon som jobbade där och sedan sa han typ du e vidrig ditt äckel och sen vart jag bannad och så stod det bara du är automatiskt avstängd har pratat med staffs men dom säger bara att dom inte kan hitta min ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var väldigt felaktig för dom kallade mig nedverderande saker och sedan bannar dom mig och ger mig ett minst sakt otrevligt bemötande i discorden genom att direkt banna mig från den när jag skulle ifrågasätta

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har alrdig blivit bannad innan detta är första gången

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Svårt att svara på då jag vart bannad väldigt konstigt och fick inte ens en anledning till att jag blev bannad vilket jag personligen tycker är rätt "Lalligt" men vetefan

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja rätt mycket faktiskt om jag blir unbannad kommer jag själv klart tänka efter en gång extra innan jag begår ett scenario då jag var ganska ny till RolePlay när jag vart bannad och har lärt mig mycket efter det

Har du läst våra regler? Ja

Ha tålamod.
Just nu har Philip mycket att göra med han lär lösa det inom kort.
;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka