Nekad jahoop123 | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jahoop123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
4
Användarnamn: jahoop123

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198277961210/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Gabbe1221

Vad är din discord tagg? gabbe1221#4132

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag pratade med staff, dom valde att banna mig eftersom att jag krockade med min Cross Fiddy 125 ccm i en MOD och sedan efter reste jag mig upp och sprang fram till hans bil på en gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis fått min Cross Fiddy 125 ccm reparerad, då jag ska sätta mig på min Cross Fiddy 125 ccm, fryser min dator och jag kör in på fel sida av vägen. Där krockar jag in I en MOD ( Kazlick), därefter reser jag mig på en gång efter att jag flög av min Cross Fiddy 125 ccm och sprang fram till bilen, my bad...sen blev jag avstängd för Powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, jag reste mig upp när jag borde vart skadad efter kraftig bilolycka. Men jag visste inte om att man kunde trycka Y för att bli ragdoll, detta fick jag reda på av en admin efter banhammaren slog mitt tryne.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, ena gången var en felaktig ban och jag blev snabbt unbannad efter jag la alla korten på bordet (bevis på vad som hände). Andra gången var när jag var ny till RP, tror det var under dom första 5 timmarna på fiveM, då jag körde ner för ett stort stup med min Cross Fiddy 125 ccm under en polisjakt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det var bortom min vetskap att man kunde trycka Y för att bli "ragdoll" när detta hände. Men skulle detta ske igen, skulle jag spelat skadad, tryckt Y så jag låg kvar på marken efter krocken. Jag hade inte agerat på samma sätt jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man kan trycka Y för att bli ragdoll. Jag kommer agera annorlunda om detta skulle ske igen, har nyss kommit tillbaka till RP så är lite seg sådär.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka