Nekad JagTogDinMat | Medlem ansökning (sjoturtle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JagTogDinMat

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199188153158/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? Sam167#3194

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sam Peterson och är väldigt intresserad av bilar och vill jobba på autoexperten. Han är 22 år gammal. hans mål är att jobba som autoexperten. Sam Peterson hade en helt ok barndom. Hans föräldrar hade bra mycket med pengar och var ganska bestämda med vad dem ville. Ibland får han en känsla att köpa något. Alltså menar jag att han helt plötsligt får en känsla att han måste köpa typ kläder, bil, skor allt möjligt. Han har väldigt mycket erfarenhet av bilar. Han är väldigt kunnig om delar till bilar. Om nått inte stämmer med en bil och han ser det så kommer han fråga om han får titta lite på motorn eller vad det nu är som är fel. Förresten måste säga detta det är inte om min karaktär men jag råka skriva att han var 09. Jag trodde att man skulle skriva sin egna ålder. Ville berätta så ni vet. Jag vill säga att jag har ny karraktär så ni vet

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kan bidra till riktigt bra scenarion och få tillgång till olika jobb som jag inte kan om jag inte är whitelistad. Jag kan även hjälpa andra med att spela rp. Och jag kan få mer folk att testa unive och få dem att spela det. Jag kan bidra med mycket. Det finns heller ingen annan server på fiveM som är har bra roleplay. Unive är den bästa och kommer alltid vara det för mig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Rp nivån är riktigt bra på unive. Det finns mer jobb och mer gäng. Det som lockar mig mest är hur bra poliserna är och ambulansen alla dem jobben det är helt enkelt den bästa servern. Det finns också bra scenarion på unive. Det finns bara ingen bättre server än den här

Hur hittade du Unive? En kompis sa till mig att det här är Sveriges bästa server så jag ville testa och jag håller med han det är den bästa

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill bli känd i stan, Jag vill också skaffa många vänner börja jobba som polis eller på auto. Vill även skaffa många bilar göra roliga scenarion med olika folk. Och vill även hjälpa unive community att få ännu mer spelare också hjälpa till så det blir ännu bättre rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jobba som polis eller på auto, och skaffa bra vänner bidra med det som behövs t.ex. roliga scenarion och seriösa scenarion. Skaffa riktigt fetta import bilar och sånt. Bli också högt uppsatt inom polis eller auto

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej kommer spela på denna server för det finns ingen bättre

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka