Accepterad JagTogDinMat | Ban överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JagTogDinMat

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188153158/

Ditt Hex-ID: 110000149301346

Vad är din discord tagg? Zami🥶#6087

Vem var det som bannade dig? Frankho

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det började såhär jag var typ vid GSP och då ser jag folk som slåss så jag går dit och skulle kolla vilka som slogs sen så slår dem på mig helt pltösligt och tog sönder min hoj vilket jag vart arg för så det var därför jag slogs men sen när jag blev bannad valde jag att direkt göra en överklagan då nmu i eftehand förstår jag mitt fel och vill gärna vissa er en förbättring.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var påväg hem till bloodline

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel för när jag såg det där borde jag ha gjort en report

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i och göra som jag gjorde och gjort en report istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att tänka till lite " hade jag gjort så här irl "

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, ta den tid ni behöver! Hoppas ni förstår mig

Ger dig en chans till men vill inte se något mer lallande! En sak du bör ha i bakhuvudet är att du har över 70 bans, börja tänk efter innan du göra saker annars kommer vi ta till med hårdare åtgärde.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka