Nekad JagTogDinMat | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JagTogDinMat

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188153158/

Ditt Hex-ID: 76561197964265196

Vad är din discord tagg? knugen#3194

Vem var det som bannade dig? siggeed

Hur lång tid var din ban? 4 dagar och 10 timmar och 17 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combat loggning men jag behövde hjälpa min morsa med en en sak hon tvingade mig till det så jag var tvungen att gå annars skulle jag få spel förbud

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag combat logga och jag gjorde krim utan krim. Jag har ta med fan lärt mig en stor jävla läxa asså.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina vänner hittade en grabb på torget som var död då råkade jag klicka så min kniv kom fram sen klicka jag bort den sen när jag skulle göra HLR så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban utan det var jag som gjorde fel som dödade folk utan krim roll och har lärt mig en läxa att alltid skriva i ooc innan jag måste gå en snabbis

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte snacka ooc inte stå afk och nu inte combat logga jag lovar jag har lärt mig en läxa asså det är lov och jag vill kunna spela under lovet så snälla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skrivit i ooc att jag behöver gå en snabbis

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att jag inte får ha kriminela saker utan att ha krim roll

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka