jagne | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

jagne

Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Ronny

Ditt discordnamn: 11asdf11

Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2005

Varför ska just du bli staff? För att jag har varit staff på servern flera gånger sedan 2020 så jag har koll på läget. Mycket erfarenhet av saker och ting på servern och inte rädd att sätta dårar som inte följer reglerna på plats. Dårar ska bannas och skickas med en flygbiljett från servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Kriminell RP, många bryter reglerna men slipper hårda straff för de allvarliga regelbrott de gör. Tror många staffs är rädda att ge återgärder. Vet inte om de är pga åldern eller att de är rädda att få en -rep men jag tycker staffs är för snälla med att ge åtgärder.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Banna dårar som inte följer reglerna. Är man på servern för att bara skjuta och inte bry sig om RPn så ska man bli bannad. Om man vill spela på servern så följer man reglerna även om det innebär att "förlora" ett scenario. Först och främst är ju syftet med RP det sociala , inte skottandet konstant. Såklart man ska skjuta men det sociala ska man ju prioritera, det tycker jag inte funkar. Spelare skjuter först och pratar sen i 4/5 lägen, de har jag lessnat på.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar genom att bete sig bra, man skriver korrekt och pratar korrekt. Man ska använda det svenska språket korrekt, och även kunna reglerna perfekt som staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag jobbar sedan när jag kommer hem kommer jag va staff.

Hur länge har du spelat på Unive? i 6 år blir de nu i sommar.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp varit mycket staffs här på servern, så jävla gött.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Tillbaka