Nekad jagne | Åtgärd Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jagne

Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
9
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 11asdf11
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag låg i sängen igår kväll och skulle sova och då får jag säkert 4-5 pings i dc så mobilen vibrerade hela tiden tills jag vakna och då sitter någon och spam taggar mitt gäng då jag blir sur för jag ska upp och jobba klockan 05 dagen efter. Jag går in och ser vad fan det är frågan om då sitter någon i ett annat gäng och bara pingar wasted i chatten, jag vet inte back storyn men jag tycker det är väldigt onödigt iallafall. Jag är som sagt på lite dåligt humör för jag vaknar för att någon dåre sitter och spam taggar gänget. Då skriver han sedan i chatten att han ligger i sängen jag svarar "brakar inte sängen ihop med din vikt?" sedan får jag indragen 15 minuter senare. Jag skrev aldrig något nedvärderande om hans vikt det var bara en fråga. Jag sa aldrig att det var något dåligt och sedan var det slut med det. Folk i krim dcn hetsar mycket mer och skriver mycket värre saker till varandra än vad jag skrev till han. Det var ju inte oprovocerat jag skrev. Varit folk som gått in i min mamma och kallat mig för busunge osv i den chatten flertalet gånger och de har fått poäng istället för indragen krim så fattar inte varför jag fick indragen krim. Om jag nu ska få åtgärder för detta så hade poäng varit lämpligt tycker jag inte inte indragen krim direkt för de där. Men det är min åsikt och jag tycker det är väldigt kryddat att ge mig indragen för de där, när de 1. inte är oprovocerat 2. det är inte grovt 3. det skrivs mycket värre saker i den chatten än de där.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Det var lite hets ja men jag som jag skrev innan det var inte en stor grej jag skrev heller.. Dessutom inte oprovocerat.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Ni kan kolla logsen i krim chatten och se dåren som spam taggade mitt gäng så jag blev sur.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

@Berra1213 Tjenare, ber om ursäkt för det jag skrev och kommer inte göra det igen men jag tycker faktiskt det var väldigt hårt straff, jag bryter inte mot regler och gjorde en tabbe. Min vän fick tillbaka sin krim och bort med sin blacklist som kalla en staff för något, detta var mot en annan spelare men ändå. Borde vara samma princip. Om han fick tillbaka.

folk skriver sjuka saker i krim chatten utan att få indraget men jag fick för detta som har sköt mig utmärkt på servern i 6 års tid... varit krim utan indraget sedan 2023

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka