Nekad JagHeterOskar | Medlem ansökning [Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JagHeterOskar

Icke Medlem
Meddelanden
1,376
Reaction score
97
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? JagHeterOskar15#5682

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Anders Johansson och är född 1975.

INTRESSEN:
Anders har alltid haft intresse för polisiära yrket. Och har jobbat inom de polisiära i väldigt många år. Han har klättrat långt inom polisen. Han har varit så högt som biträdande rikspolischef. Han har också haft mycket intressen för aktier, fonder och investeringar. Han har satsat en hel del på investeringar. Och tjänat en hel del pengar på det.

KÄNSLOR:
Anders är en person som har väldigt starka känslor. Han kan lätt bli arg/sur men också väldigt trevlig när han väl är på humör för det. Men bakom dom sura känslorna finns det också en hel del ledsna känslor. Han kan bli väldigt förkrossad om någon person väl har gått in på han så hårt så att han inte kunnat hantera det.

BAKGRUND:
Anders har haft en väldigt klassisk svenne bakgrund. Men han bodde i en ganska rik familj så han har tagit lärdomar från sina föräldrar med sparande och satsat väldigt mycket på investeringar och sparanden. Han hade också en pappa som också var intresserad av det polisiära yrket. Som även jobbade som kriminalkommissarie inom polisen i Stockholm. Så han hade en väldigt strikt uppväxt som gjorde att han inte vågade göra så mycket hyss och bus.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan brida med en väldigt social rp, unik och inte den klassiska rpn som innebär att man bara går in på servern för att jobba på sitt jobb för att sen gå ut när man tröttnar. Jag kommer istället bidra med social rp utanför mitt yrke som jag väljer att jobba som. Väljer jag att rpa kriminell vid senare tillfälle så kommer jag att bidra med en unik rp där. Jag kommer att utföra välplanerade och unika scenarion som ska vara roliga för båda parter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för sin egna fördel. Även att du ska spela för att det ska vara roligt för båda parter. Det kan vara att du väljer en segare bil för att göra ett rån för att andra parten också ska ha en chans att vinna scenariot. Men också för att göra det roligt för dom båda.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive för ca 3 år sedan. Då hittade jag unive i server listan och testade att rpa här. Och kände att de var rätt server för mig.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att den annars blir du automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka