Accepterad JagHeterIsak | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi

Icke Medlem
Meddelanden
591
Reaction score
47
Användarnamn: JagHeterIsak

Hur gammal är du? 16 (2003)

Vad heter du? Isak

Vad heter du på discord? JagHeterIsak#0161

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 17-23 i ca två veckor framöver. Annars under sommarlovet så typ 13-01

Varför ska just du bli servervakt? Jag är med i poliskåren, jag rpar vid folk hela tiden och är med i många olika scenarion där det oftast kan spåra och då är det bra om det finns en person i närheten som kan styra upp om det krävs. Det finns många som tyvärr kommer och bara förstör för en för ingen anledning och då vorde det skönt att kunna kicka de istället för att skriva en report och vänta på staff. Det kan ta lång tid ibland och då kan de redan försvunnit.

Varför vill du bli servervakt? För att jag tror på denna server och vill ha så bra rp och spelupplevelse som möjligt för både mig och resten av spelarna. Jag tror att jag kan hjälpa servern att få bort lallare och folk som RDMar/VDMar. Poliskåren är speciellt utsatt för copbait och som jag nämnde innan RDM/VDM. Då hade det vore skönt att kunna hjälpa sina kollegor snabbt men även andra personer. Desto fler staffs som finns desto snabbare får man hjälp anser jag.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad serven förut? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka