Accepterad jaghatarskolan1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://discord.com/channels/@me/1099692754361126984/1325403900924268555

Ditt Hex-ID: 11000015a9f63aa

Vad är din discord tagg? jaghatarskolan1

Vem var det som bannade dig? @korpen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-08 142940.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag och min kompis metade han ringde mig och sa till mig kom piren så jag kom sen skulle jag deffa när han sa jag är död och då sa jag vafan varför sa du inte de men tog han till sjukan och lämna han där när jag blev indraggen i staff samtal och hoppade support där jag erkännde till att jag metade och fick min ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va och plockade kemikalier när jag fick ett samtal på dc av min kompis jag svarade han sa till mig och komma piren jag kom han sa aldrig att han va död jag trodde att jag skulle komma piren och sen deffa och rpa men han va ju död så jag tog han till sjukan och precis då blev jag indragen i support där de sa att jag metade och då erkännde jag att jag gjorde de fick ban och krim varning och de förtjänar jag men jag har lärt mig min läxa och jag kommer inte göra om det igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de va det inte allt va mitt fel och jag förtjänar en ban men jag har fattat att de va fel av mig och jag kommer inte göra om det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad när jag råkade loota min kompis men den va felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle ha kunnat iggat han och sagt till han att ta kontakt med mig ig jag visste inte ens att han va död jag t4rodde ba artt jag skulle komma piren sen deffa och rpa vidare

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen de va dåligt gjort av mig så jag vill bara säga förlåt till alla och jag kommer inte göra om det förlåt alla

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka