Accepterad JagBaxaDinCykel | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? JagBaxaDinCykel

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: John Gunnarsson, Min karaktär är född 2002-08-08

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, driven och arbetsnarkoman

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har ett stort intresse för bilar och streetracing. Han växte upp med motorintresset och är extremt skicklig bakom ratten. Trots att han gillar fart och adrenalin så försöker han iallafall att hålla sig till rätt sida av lagen. Han jobbar hårt för att kunna bygga upp sin bilsamling, och drömmer om att en dag öppna eget garage eller bilfirma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är ny inom RP men har ett stort intresse och vill lära mig snabbt. Jag kommer bidra med seriöst rollspel och respektera reglerna. Jag är engagerad och vill skapa bra scenarion för både mig och andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag ska göra mitt bästa för att både jag och motparten ska få en så bra och rolig RP upplevelse som möjligt, även om det inte leder till en vinst för min karaktär.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det ska jag inte ha gjort. Det kan hända i framtiden men isåfall är det bara att bita i det sura äpplet och ta emot konsekvenserna och lära mig av misstaget.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM som är random deathmatch och Metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är som jag har nämnt tidigare en ny RPare vilket betyder att all tid jag lägger på RP i fivem kommer att vara i denna servern. Det betyder alltså att jag kommer lära mig utifrån era regler och inte andra servrars regler som då kan blandas ihop.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka