Nekad Jag_gillar_hamburgare | Chef-jobb ansökan [zmannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jag_gillar_hamburgare

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Q-park

Vad heter du IRL? Scott

Vad heter du på discord? Thanos_Like_BigMac

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 352

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att det finn för tillfället ingen chef på Q-park. Och det skulle vara ett bra tillfälle att få in en ny chef på Q-park. Jag tycker också det hade varit bra för företaget att få in någon ny som kan få Q-park på hjulen igen, så att företaget kan komma igång så snabbt som möjligt igen. Och se till att människor inte tar upp pakeringar platser och andra ställen där dom inte får stå på. Och jag kommer hålla koll på alla som jobbar på Q-park och lyssna på vad dom har till mig till exmpel om det är något dom vill ska ändra på, på sin arbetsplats så ska jag försöka ordna det om det går. Och ingen ska inte hålla på att vara otrevlig på sin arbetsplats mott andra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inga tyvärr

Berskiv din karaktär? Jag är väldigt bedriven och hårt jobbande, väldigt glad och lung av sig men om folk går han på närverna så säger hanfrån snabbt och ordentligt, tycker om att köra mycket bil och träffa nya människor och allt ska vara i ordning och reda. Han hade en bra upp växt med sin mamma och pappa, båda höll på med mycket bilar så jag spenderade mycket tid med sina föreldrar för att jag har ett väldigt stort bill intresse. Både för att köra bil och mecka med dom.

Hur ofta kommer du vara inne? 1-3 timmar på vardagen och 3-7 timmar på helgerna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka