Nekad jag67 | Medlem ansökning [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jag67

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198929568950/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rambo Knutsson

Vad är ditt discord namn? jesus0#5468

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Ali Oli är 67 år. Hans namn kommer av att pappan var same och mamman från Irak. Föräldrarna var mycket motorintresserade, de träffades på 40-talet under en rallytävling i norra Sverige. Pappan vann tävlingen och sin blivande fru.

Ali är uppvuxen i sameland, Sapmi. Det var dit föräldrarna flyttade, det var där pappan hade sina rötter. Det har alltid funnits förväntningar från släkten att Ali ska ta över familjens renar, men han drömde om motorer, precis som sina föräldrar.

Ali älskar alla former av bilar. Mest älskar han pappans segerbil från 40-talet, en svart Ford Deluxe. Tyvärr blev han av med den när han gifte sig. Han fru sa: ”Ali Oli, nu får du välja, Forden eller jag?”. Det var Alis värsta misstag när han valde bort Forden.

Efter ett halvtrist äktenskap valde Ali för två att skilja sig. Han ville följa sina drömmar om att få jobb som bilmeck. Han har inte lyckats ännu men fortsätter kämpa.

I staden Ali jobbar inom gruvnäringen. Det är förhoppningsvis tillfälligt. Han dröm är att få äga och mecka på en svart Ford Deluxe. Men egentligen är han nöjd om han bara får mecka.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag lallar inte och vill ta min rp till en högre nivå. jag vill också ta unive mer seriöst som att bli medlem och att jobba med jobb som liknar irl.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att vara kreativitet. och bidra med en seriös rp, Kommer följa reglerna som server blir roligare och mer verklig. min karaktär kommer försöka hjälpa andra och kommer vara aktiv med sitt jobb .

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska spelar för sin egen glädje att vinna. I ett scenario kan det vara viktigare att den andra personen vinner.

Hur hittade du Unive? min kompis rekommenderade unive.

Tillbaka