Nekad jag vill int | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1ce863447

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? jag vill int

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2024

Berätta om din karaktär. Carl Lövskog är en 33-årig kille Carl har alltid haft en passion för bilar, något som började redan i barndomen. Han minns tydligt hur han som liten pojke satt i sin pappas knä och rattade deras gamla Mercedes genom landsbygden. Den känslan av frihet och kontroll har aldrig lämnat honom. Efter att ha avslutat gymnasiet började Carl arbeta på en lokal bilverkstad, där han snabbt blev känd för sin skicklighet och sitt stora intresse för bilmekanik. Han lärde sig allt från grunderna i motorunderhåll till avancerade reparationstekniker. Carls fascination för bilar sträckte sig dock längre än bara reparationer. Han älskade att delta i lokala bilträffar och utställningar, där han kunde beundra klassiska modeller och diskutera motorer med likasinnade entusiaster. Carl äger själv en imponerande samling bilar, var och en med sin egen historia.

Hans mest älskade ägodel är en glänsande röd mercedes w114 från 1969, som han har restaurerat från grunden. Att arbeta med Mercedesen har varit ett kärleksprojekt, och varje detalj har fått hans fulla uppmärksamhet och omsorg. När han inte skruvar i motorer eller kör på landsvägarna gillar Carl att tillbringa tid med sina vänner och familj. De uppskattar hans humor och hans alltid hjälpsamma natur. Carl drömmer om att en dag öppna sin egen bilverkstad, där han kan skruva bilar som är hans passion. Han vill skapa en plats där andra bilentusiaster kan få sina drömbilar restaurerade och underhållna med samma kärlek och omsorg som han lägger på sina egna fordon. För Carl Lövskog är bilar mer än bara ett transportmedel. De är en livsstil, en passion och ett sätt att uttrycka sig. Hans ögon lyser upp varje gång han pratar om sin senaste bilupptäckt eller sitt senaste mekaniska genombrott. Carl är verkligen en bilälskare ut i fingerspetsarna, och hans liv reflekterar den kärleken på alla sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer följa reglerna och försöka skapa långa och intensiva scenarion. Jag kommer också hålla en seriös nivå när jag rpar och inte lalla runt. Jag kommer också hjälpa folk om dom behöver hjälp med något eller behöver skjuts någon stans.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part. Till exempel att om jag är en polis så kan jag låta en bil åka iväg för att det ska bli biljakt istället för att man bara arrestera personen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Genom vänner

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Inte direkt

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Skrivet med AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka