Antagen jag vill int | Ansökan till Servervakt [IzzTeyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1ce863447

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? 1ce863447

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013eee6fa2

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Minst 4-5h på eftermiddagen varje dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4st och 2 av dom var 2023

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt ska man se till att personer som inte vet vad rp är inte förstör rpn genom att lalla eller andra regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då de några gånger hänt att någon har gjort fel och ingen har kunnat hjälpa mig så jag till exempel fick min bil stulen av någon so inte pratar eller rpar något ting men också för att faktisk kunna kicka dom idioterna som ibland vdmar sönder eller bara är extremt jobbiga och slåss konstant trots att man sagt till 10miljoner gånger eller spelar musik inne på SC eller liknande.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är att man kickar någon för vinnande syfte till exempel att dom riktar eller redan har kidnappat dig och att du då kickar dom för att slippa tappa vapen eller behöva betal dig ur situationen.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.

Anledning: Inte tagit intervju på 48 timmar

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Du hade redan tagit intervju bara att ansökan låg uppe

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka