Nekad jag vill ha örsk | Ban överklagan [Skorpetilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jag vill ha örsk

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198199097163/

Ditt Hex-ID: 11000010e3c474b (Hex)

Vad är din discord tagg? guchken#6408

Vem var det som bannade dig? MOB

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 24h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde sönder och lallade på garaget som man inte ska göra egentligen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att jag gick runt och drygade med folk på garaget och hoppade in i nåns bil och körde iväg en bit men jag hoppade ut efter ungefär 20meter för att bilen gick sönder och då började han som ägde bilen springa efter och slå mig medans jag försökte ropa på hjälp och efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det jag jag som gjorde fel för jag skulle inte ha gått runt och drygat med folk som jag gjorde och jag skulle inte häller ha snott bilen och kört sönder den.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sist jag blev bannad så var det för att jag cop baitade och det har jag lärt mig en läxa av och gången innan det var det för att min kompis puttade ner mig och min bil från n bro så jag körde på honom och då fick jag ban och gången innan det så sprang jag åh sa till alla inne på sjukhuset att det brann mycket där som det faktiskt gjorde och första gången var det för att jag lurade en kille på en Volvo 144 som jag skulle sälja till han för 80 000.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte drygat eller snott bilen som sagt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ta det mer lungt på garaget och inte hoppa in i folks bilar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka