Accepterad jag vill ha örsk | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jag vill ha örsk

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198199097163/

Ditt Hex-ID: 11000010e3c474b (Hex)

Vad är din discord tagg? guchken#6408

Vem var det som bannade dig? Sandberg

Hur lång tid var din ban? 4 dagar och 20h ungefär

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han som skickade in klippet till staff så flög jag och voltade men för mig å hoppade jag bara lite lätt och landade direkt på däcken och att jag körde på andra sidan av vägen när jag var jagd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade polis jag med min supra och efter ett tag så åkte jag ut på motorvägen och sedan över på fel sida av vägen för att lättare köra ifrån dom på någon utfart eller något och sedan fick jag möte och svängde upp nån meter mot berget och det var ett litet gupp där som jag åkte över och å såg det ut som att jag voltade och snurrade i luften för poliserna men för mig hoppade jag nästan inte äns och sedan fick jag slut bensin så då åkte jag upp på gräset bredvid motorvägen och där tog dom mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror att allt var ett stort missförstånd speciellt med "hoppet" eftersom att det såg helt olika ut för oss men att jag körde på fel sida vägen tycker jag inte är så mycket powergaming efter som att folk kör på fel sida av vägen i riktiga livet också så det är ganska överdrivet att dom räknar med det och att dom tyckte att det var dåligt att jag körde på gräset bredvid motorvägen var också ganska överdrivet eftersom att det var helt platt det var inga gupp eller nånting

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sist jag blev bannad så var det för att jag cop baitade och det har jag lärt mig en läxa av och gången innan det var det för att min kompis puttade ner mig och min bil från n bro så jag körde på honom och då fick jag ban och gången innan det så sprang jag åh sa till alla inne på sjukhuset att det brann mycket där som det faktiskt gjorde och första gången var det för att jag lurade en kille på en Volvo 144 som jag skulle sälja till han för 80 000

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hålla mig på min sida av vägen och inte svänga upp på gräset efter som att det var det som var problemet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska tänka mer på att köra lugnare och ha mer sunt förnuft i mitt RP: ande

Har du läst våra regler? Ja
 
Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Akam
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top