Nekad Jag vet inte | Whitelist ansökning [Melvino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jag vet inte

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198260887254/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Månsson

Vad är ditt discord namn? månsson #6812

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Svensson och han kommer från Karlskrona han har 6 stycken syskon och hans mamma heter Anna-Karin Svensson hans pappa heter Nils Svensson. Han är uppväxt på en gård i Holmsjö i Karlskrona. Han är 21 år gammal och han älskar att titta på fotboll och så har han ett stort intresse för att bli polis. Min karaktär älskar alla djur och allt som finns i naturen. Han är alltid glad och vissa tycker att han är rolig men han kan säga ifrån riktigt ordentligt och hanterar alla sorters situationer bra.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle kunna bidra med ett bättre samhälle på denna servern och tycker om denna servern jättemycket jag skulle även kunna bidra med att jobba inom sjukvården, polisen, securitas och brandkåren.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur många timmar har du på FiveM? 9 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag och en kompis letade efter en rolig och populär server och vi hittade ingen som vi tyckte passade oss men sen hittade vi multistaden och nu älskar jag den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har aldrig blivit bannad på någon server någonsin

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det har jag inte gjort för att denna är den jag vill satsa på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka