Jag vet inte
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198260887254/
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Månsson
Vad är ditt discord namn? månsson #6812
Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2000
Berätta om din karaktär. Han är född i karlskrona och har 6 stycken syskon han är glad men när han inte får som han vill blir han ledsen och ibland arg men han är 20 år gammal och han gillar att kolla på ishockey och driva runt på stan.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan prata med folk på ett lugnt sätt så dem inte blir typ sura eller arga och jag har bara spelat på denna server och ingen annan.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Hur många timmar har du på FiveM? 8 timmar
Hur hittade du Multistaden? Jag och en kompis letade efter en svensk server och denna verkade populär och rolig för att det var RP
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej aldrig
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Månsson
Vad är ditt discord namn? månsson #6812
Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2000
Berätta om din karaktär. Han är född i karlskrona och har 6 stycken syskon han är glad men när han inte får som han vill blir han ledsen och ibland arg men han är 20 år gammal och han gillar att kolla på ishockey och driva runt på stan.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan prata med folk på ett lugnt sätt så dem inte blir typ sura eller arga och jag har bara spelat på denna server och ingen annan.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Hur många timmar har du på FiveM? 8 timmar
Hur hittade du Multistaden? Jag och en kompis letade efter en svensk server och denna verkade populär och rolig för att det var RP
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej aldrig
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte