Jag Slutar

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

PiNkY

Icke Medlem
Meddelanden
198
Reaction score
22
Hej jag kommer sluta på Unive för att jag inte pallar köra här mer. Jag har ej varit så aktiv på dem senaste månadarna och nu tänkte jag att jag skulle bli kriminell. Jag skrev en ansökan på ca 3-4 timmar och so välutvecklat och creativt som möjligt. Efter ca 1 timme så får nästan alla som är staffsen komppisar och som dem kännder vidare till intervju. Efter ca 1 dag har ngra andra randoms fårr som har skrivt 5 menigar och är skit nya och inte har förstått reglerna. Och nu efter 2 dagar så ser jag att min blev nekad och jag fick it heller ngn andleding varför för jag vill gärna veta. Tycker att ni favoritiserar bara dem som ni känner alldeless för mycket tex en som alla vet vem det är på servern som skrev ca 6 menigar fick vidare på 10 minuter Tycker detta är grovt favoritisering av er staffs. Tycker att detta måste förändras mycket. Tack för min tid Hejdå ( ;

eller så vore det också bra ifall du kunde förklara på vilket sätt ett "korrupt beslut" har skett, kan säga med handen på hjärtat att alla korrupta motiv som gjorts oavsett vilken staff det än är kommer stoppas på alla sätt som det går från mitt håll ifall jag får reda på "infon", men den verkar ej finnas här vilket ger mig den ganska enkla och bestämda uppfattningen att detta är ett gråtmeddelande för att du inte blev invald, men du kanske kan ändra mig

eller så vore det också bra ifall du kunde förklara på vilket sätt ett "korrupt beslut" har skett, kan säga med handen på hjärtat att alla korrupta motiv som gjorts oavsett vilken staff det än är kommer stoppas på alla sätt som det går från mitt håll ifall jag får reda på "infon", men den verkar ej finnas här vilket ger mig den ganska enkla och bestämda uppfattningen att detta är ett gråtmeddelande för att du inte blev invald, men du kanske kan ändra mig
Jag skulle kunna dma dig och förklara detta forum blev konstigt

Tillbaka